• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Afyonkarahisar Valiliği
Afyonkarahisar Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlüğü
Afyonkarahisar Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlüğü
Afyonkarahisar Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlüğü
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    HAKKIMIZDA MİSYONUMUZ & VİZYONUMUZ MERKEZ MÜDÜRÜ GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE MÜDÜRLERİMİZ ŞEHİTLERİMİZ & GAZİLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    FİYATLARIMIZ TESİSİMİZ KONAKLAMA HAVUZLAR & HAMAMLAR BAHÇE RESTORANT RESTORANT KIR BAHÇESİ BALO SALONU TOPLANTI SALONLARI KAFETERYA SPOR SALONU & VİTAMİN BAR İLETİŞİM & ULAŞIM
  • İŞLEMLER
    İhbar e-Devlet Hizmetleri EGM Online İşlemler EDS Noktaları
  • GÜNDEM
  • İLETİŞİM
    İLETİŞİM & ULAŞIM
°C
5
Temmuz2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • HAKKIMIZDA
    • MİSYONUMUZ & VİZYONUMUZ
    • MERKEZ MÜDÜRÜ
    • GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE MÜDÜRLERİMİZ
    • ŞEHİTLERİMİZ & GAZİLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • FİYATLARIMIZ
    • TESİSİMİZ
    • KONAKLAMA
    • HAVUZLAR & HAMAMLAR
    • BAHÇE RESTORANT
    • RESTORANT
    • KIR BAHÇESİ
    • BALO SALONU
    • TOPLANTI SALONLARI
    • KAFETERYA
    • SPOR SALONU & VİTAMİN BAR
    • İLETİŞİM & ULAŞIM
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • e-Devlet Hizmetleri
    • EGM Online İşlemler
    • EDS Noktaları
  • GÜNDEM
  • İLETİŞİM
    • İLETİŞİM & ULAŞIM
 

112 Acil Çağrı Merkezleri Son 3 Ayda 31 Milyon 964 Bin Çağrıyı Cevapladı

10.10.2021
Bakanlığımız tarafından yapılan açıklamada, acil durumlarda 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaralarının aranması yerine bu numaraların tek çatı altında "112"de birleştirildiği bildirildi.

Teknolojiye uygun inşa edilerek geçen yıl 53 ilde faaliyete başlayan 112 acil çağrı merkezleri, 2021 haziran ayı itibarıyla 81 ile yaygınlaştırıldı. Ülke genelinde bu merkezlerin yaygınlaştırılmasıyla son 3 ayda 31 milyon 964 bin 196 çağrı yanıtlandı.

Acil durumlarda başvurulan 112 çağrı merkezlerine gelen aramaların yarısından fazlasını asılsız çağrılar oluşturdu. 2020'de 88 milyon 341 bin 131 çağrı alındı, bunların 59 milyon 720 bin 69'u asılsız çıktı.

Asılsız çağrıları "telefon denemek", "yemek siparişi vermek" isteyenlerin yanı sıra "İzolasyonda dışarı çıkabilir miyim?" diye arayanlar gerçekleştirdi.

11.478 personel ile 7/24 saat esasına göre hizmet veren 112 acil çağrı merkezlerinde Türkçe dışında dört yabancı dilde çağrı karşılanıyor. Merkez, konuşma dilleri haricinde işitme engellilere de işaret dilinde 112 Engelsiz uygulamasıyla acil çağrı hizmeti veriyor.

Vefa Sosyal Destek Grupları ile İl ve İlçe Salgın Denetim Merkezi personelini (İSDEM) acil durum olduğu değerlendirilen bölgeye sevk eden merkezler, ihtiyaçların hızla karşılanmasını sağlıyor.
 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • HAKKIMIZDA
  • MİSYONUMUZ & VİZYONUMUZ
  • MERKEZ MÜDÜRÜ
  • GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE MÜDÜRLERİMİZ
  • ŞEHİTLERİMİZ & GAZİLERİMİZ

HİZMETLERİMİZ

  • FİYATLARIMIZ
  • TESİSİMİZ
  • KONAKLAMA
  • HAVUZLAR & HAMAMLAR
  • BAHÇE RESTORANT
  • RESTORANT
  • KIR BAHÇESİ
  • BALO SALONU
  • TOPLANTI SALONLARI
  • KAFETERYA
  • SPOR SALONU & VİTAMİN BAR
  • İLETİŞİM & ULAŞIM

İŞLEMLER

  • İhbar
  • e-Devlet Hizmetleri
  • EGM Online İşlemler
  • EDS Noktaları

GÜNDEM

İLETİŞİM

  • İLETİŞİM & ULAŞIM
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • HAKKIMIZDA
    • MİSYONUMUZ & VİZYONUMUZ
    • MERKEZ MÜDÜRÜ
    • GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE MÜDÜRLERİMİZ
    • ŞEHİTLERİMİZ & GAZİLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • FİYATLARIMIZ
    • TESİSİMİZ
    • KONAKLAMA
    • HAVUZLAR & HAMAMLAR
    • BAHÇE RESTORANT
    • RESTORANT
    • KIR BAHÇESİ
    • BALO SALONU
    • TOPLANTI SALONLARI
    • KAFETERYA
    • SPOR SALONU & VİTAMİN BAR
    • İLETİŞİM & ULAŞIM
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • e-Devlet Hizmetleri
    • EGM Online İşlemler
    • EDS Noktaları
  • GÜNDEM
  • İLETİŞİM
    • İLETİŞİM & ULAŞIM

© 2019  Afyonkarahisar Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlüğü